Ilgiau negu 20 metų išdirbę kūrybinių industrijų srityje Maximillian Valentin ir Fionn Dobbin suprato, jog esama didžiulio atotrūkio tarp pirmosios strateginės idėjos ir jos įgyvendinimo lygmens. Idėjos ir strategijos, kurias sukuria nedidelė vadovų ir kūrybininkų grupė, ilgainiui pakinta, nes kiekvienu organizacijos veiklos lygmeniu prisidedančios specialistų grupės šias idėjas ir strategijas papildo savo mintimis ir nuomonėmis. Kadangi papildymai dažnai atliekami atsižvelgiant į asmeninę darbotvarkę ir kiekvieno padalinio poreikius, pradinių idėjų tikslas pakinta, jos persipina su įtampa ir baime.
Fionn Dobbin ir Maximillian Valentin kalbės apie tai, jog intuicija yra viena svarbiausių kūrybinio vadovavimo ypatybių, lemiančių įmonės sėkmę, nes būtent intuicija padeda atmesti tai, kas nereikalinga, ir susigrąžinti pirminę idėją.
Mūsų kintančiame ir pilname netikrumo pasaulyje, kuris darosi vis sudėtingesnis, aukščiausiu pasiekimu laikomas gebėjimas sukurti ką nors unikalaus ir tinkamo. Bet kuri organizacija, turinti stiprią intuiciją, laikanti intuiciją svarbia ypatybe ir ją puoselėjanti, gali greičiau pasiekti savo tikslų ir padidinti žmonių pasitikėjimą – tai savo ruožtu padeda išsiugdyti didesnę savivertę ir pasitenkinimą.