Meno ir technologijų panaudojimas auditorijų įsitraukimui
Agnieszka Wlazel
Lenkija / Lidso universiteto vaidybos ir kultūrinių industrijų mokyklos mokslų daktarė, tyrėja

Terminu „auditorijų įtrauktis“, palyginti su „auditorijų plėtra“, pripažįstamas perėjimas nuo pasyvumo prie aktyvumo ir nuo žmonių laikymo objektais prie mąstymo, kad žmonės – tai asmeninę patirtį kaupiantys, jausti galintys subjektai. Meno organizacijų požiūriu, auditorijų įtrauktis galėtų būti laikoma vertės kūrimo metodu, kurio tikslas – išplėsti dalyvių patirtį meno srityje. Meno organizacijos naudoja technologijas ne tik tam, kad galėtų pasiekti įvairias auditorijas ar surinkti duomenų apie jas, bet ir siekdamos sukurti naujų kūrybinio darbo formų. Auditorijų įtrauktis – viena svarbiausių interaktyviųjų (skaitmeninių) meno kūrinių dalių. Remdamasi pačios nustatytais auditorijų patirties tipais, Agnieszka Wlazeł pateiks tokių meno kūrinių pavyzdžių.