John Bonnema patirtis, įgyvendinant Europos kultūros sostinės metus Leuvardene, Nyderlanduose. „Arriva“,„ING“ ir kitų prekės ženklų integracijos atvejų pristatymas iš „Leuvardeno – Europos kultūros sostinės 2018“ projekto.
Verslas ir kultūra yra susiję daugeliu aspektų. 2018 m. Europos kultūros sostinėje Leuvardene-Fryzijoje buvo įrodyta, kad šie sektoriai stiprina vienas kitą. Pagerinti miesto, regiono ir jų gyventojų situaciją yra sudėtinga, tačiau būtina (ypač, kai pastarieji nėra sostinė). Kultūra šiame procese vaidina vieną pagrindinių rolių, todėl Europos kultūros sostinės titulas yra unikali galimybė Kaunui. Leuvardeno pavyzdys tai įrodė, o čia – šiek tiek statistikos:
– 5,4 mln. lankytojų;
– 230-320 mln. eurų ekonominės naudos;
– 70 proc. įsitraukusių Fryzijos regiono gyventojų;
– Kultūros sostinės pajamos iš rėmėjų – 9,8 mln. eurų.
Įmonės gali turėti milžinišką naudą, kai miestai, kuriuose jos įsikūrusios, tampa Europos kultūros sostinėmis. Forume John Bonnema pateiks praktinių sėkmingo bendradarbiavimo tarp renginių, projektų, kultūros sostinės organizacijos ir verslo bendruomenės pavyzdžių.